به واسطهی بُنی که به خانم همسر داده شده بود بعد از سالها به کفش ملی رفتیم و از تنوع، کیفیت، قیمت و سرویسدهی آن غافلگیر شدم. با پول یک جفت کفش ژئوکس، شش جفت کفش خریدیم. در همان نیم ساعت از دو مشتری دیگر جملهی معروفی که کفش ملی مرگ ندارد را نیز شنیدم (البته این سال هاست که پارادایم غالب مارکتینگ نیست). آن قدر حس خوبی تجربه کردم که گفتم آن را در این وانفسا با شما به اشتراک بگذارم و کار نکرده مارکتینگ این شرکت را در حد بضاعت انجام دهم. ای کاش این برند به سرنوشت ارج و آزمایش دچار نشود. برندها سرمایههای ملی هستند نه داراییهای شخصی!
نقل مستقیم از لینکداین نعیم ابراهیمیان